Monday OOTD


W marcu jak w garncu... wczoraj 10 stopni, dzisiaj 10 ale w minusie, brr! Jak ja uwielbiam tą naszą pogodę ❤  Miałam dla Was przygotowany wiosenny zestaw, ale... spadł śnieg! Więc przychodzę z moją dzisiejszą (nadal zimową) stylizacją :)

W chłodniejsze dni wybieram u mnie zawsze się sprawdza moja Kurtka na-kd z futerkiem ze sklepu NAKD.com Kiedy miałabym ją nosić jeśli nie teraz? ❤ Pod nią ubrałam różowy sweterek ze stójką - takie najlepiej nadają się, by ubrać pod sweter koszulę z kołnierzykiem. Ja dziś wybrałam białą koszule Bonprix dzięki czemu moja codzienna stylizacja nabrała nutki elegancji :) Na nogach nadal ciepłe kozaki za kostkę marki Mustang ( je również znalazłam na stronie Bonprix! *.* Trafiłam na nie przypadkiem i są rewelacyjne) Ostatnio szukam też ciekawszego patentu na noszenie nerki z ćwiekami Manzana i ten też jest całkiem niezły! :D Miłego wieczoru :*



March as always... yesterday 10 degrees, today 10 but in minus, brr! How I love this our weather ❤ I had a spring set for you, but... it snowed! So I come with my today (still winter) ootd :)

On colder days, I choose my jacket with fur from the NAKD.com store. When would I wear it if not now? ❤ I dressed a pink sweater with a stand-up collar underneath - these are best for dressing a shirt with a collar under a sweater. Today I chose the white Bonprix shirt thanks to which my everyday styling has gained a touch of elegance :) On the legs still warm boots from Mustang brand (I also found them in the Bonprix store! *.* I got them by accident and they're awesome) Recently I'm looking for a more interesting patent on wearing a Manzana's bumbag with studs and this one is pretty good too! :D Have a nice evening :*

Nerka | Bumbag: Manzana
Spodnie Lee | Lee jeans: Silesia Jeans (online shop www.bluestilo.com)
Koszula i buty Mustang | Shirt and Mustang shoes: BONPRIX








3 komentarze :

  1. Zimowy czy nie, ale bardzo mi się podoba ten zestawik<3
    Fajny sweterek i torebeczka!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny ten zestaw!!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.